پاپ: همجنس‌گرایی یک جور مد است!

در کمال تعجب پاپ فرانسیس همجنسگرایی را یک مد و نه انحراف در عه امروزی دانسته است.

پاپ پاپ: همجنس‌گرایی یک جور مد است!

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

به نقل از دویچه وله رهبر کاتولیک‌های جهان از حضور کشیش‌ها و روحانیون همجنس‌گرا در کلیسای کاتولیک نگران است. او در گفت‌وگویی گفته است: «در جوامع امروزی ما چنین به نظر می‌رسد که همجنسگرایی یک مد باشد و این منش تاثیر خود را بر کلیسا نیز می‌گذارد.»

 

او در رابطه با وجود همجنسگرایی در سطوح مختلف کلیسای کاتولیک نیز گفته است که این مسئله بسیار جدی است و شاید نشانه عدم برخورد درست با آن باشد. او خواسته است که به افرادی که "تمایل به همجنس‌گرایی در آنها به شدت ریشه‌دار است" اجازه شرکت در سمینارهای کلیسا داده نشود.

 

پاپ فرانسیس درهمین مصاحبه  نیز تاکید کرده است که کشیش‌های همجنسگرا و مردان و زنان روحانی باید به طور کامل به امر "تجرد" وفادار باشند و با احساس مسئولیت کامل به وظایف‌شان عمل کنند. به گفته پاپ: «بهتر است این کشیش‌ها وظیفه کشیشی و زندگی روحانی را کنار بگذارند تا این که زندگی دوگانه‌ای داشته باشند.».

 

گفتنی است که در کلیسای کاتولیک کشیش‌ها خود را به تجرد و بی‌همسری متعهد می‌‌دانند و آنرا امری مقدس می‌پندارند این در حالی است که اسلام ازدواج را یک امر مقدس برای همگان می‌داند و غریزه جنسی را امری خدادی تلقی میکند که باید با ازدواج و از راه مشروع به آن پاسخ داد. به همین دلیل طبیعی است که کشیش‌های کاتولیک به انحراف کشیده شوند مخصوصا در جوامع غربی که به شدت غریزه جنسی به خاطر مظاهر جنسی در عه و رسانه‌ها در معرض تحریک قرار دارد.

 

لازم به ذکر است که مسیحیت کنونی شکل انحراف یافته مسیحیت زمان حضرت عیسی (ع) می‌باشد. و خود مسیحیان اعتراف دارند که کتاب مقدس مسیحیان پس از حضرت عیسی(ع) گردآوری شده است و دست نوشته افراد است نه کتابی که از سوی خداوند متعال نازل شده است. خداوند متعال در قرآن کریم به موارد مهمی از آموزه‌های تحریف شده مسیحیت اشاره فرموده است.

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:11 آذر 1397 - 14:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد