شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری/ تمسخر متجاوزان در خیابان‌های جنین

شهادت جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در بیت لحم، فروش آهن آلات باقی مانده از نفربر منهدم شده صهیونیست‌ها در جنین و انتشار فیلم لحظه انفجار نفربر مذکور از سوی جهاد اسلامی از تحولات جدید فلسطین اشغالی است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، یک جوان فلسطینی به نام زکریا الزعول 18 ساله بامداد امروز سه شنبه در اثر تیراندازی نظامیان رژیم اسرائیل به ناحیه سر در شهرک حوسان واقع در غرب بیت لحم به شهادت رسید.

اهالی و جوانان این شهرک بعد از اعلام خبر شهادت این شهید فلسطینی با تشییع باشکوه او علیه اشغالگران صهیونیست شبانه شعار دادند.

ارتش رژیم اسرائیل بعد از رسوایی کم سابقه خود در این منطقه به چند منطقه در رام الله و الخلیل یورش برد و با رزمندگان و اهالی این مناطق درگیر شد.

در جریان یورش روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنین، 6 فلسطینی شهید و بیش از 90 نفر نیز زخمی شدند.

تمسخر ارتش صهیونیست‌ها در جنین؛ فروش باقیمانده نفربر به عنوان ضایعاتی

دیروز دوشنبه بعد از آنکه ارتش رژیم اسرائیل اقدام به یورش به اردوگاه جنین کرد، در جریان این یورش خودروی نفربر صهیونیست‌ها روی مین و تله انفجاری رفت و در اثر آن خودرو از کار افتاد به گونه‌ای که ارتش صهیونیستی مجبور شد آن را یدک کند.

بعد از این ماجرا، فلسطینیان تایر و گردان و باقیمانده آهن آلات این خودروی زرهی را جمع کرده و به نشانه تمسخر، به عنوان ضایعاتی در سطح شهر گرداندند.

لحظه کمین افتادن نفربر نظامیان صهیونیست از دوربین جهاد اسلامی

گردان جنین، زیر مجموعه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین فیلم جدیدی از لحظه انفجار بمب در مسیر نفربر ارتش رژیم اسرائیل منتشر کرد. در جریان انفجار این بمب، هفت نظامی صهیونیست زخمی شدند.

کرانه باختری , فلسطین ,

 

کمین مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران در جنین/ 7 نظامی صهیونیست زخمی شد
رسانه‌های عبری: عملیات جنین پیچیده و ارتش اسرائیل تا ساعت‌ها مقابل مقاومت زمین‌گیر بود

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:30 خرداد 1402 - 9:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد