مستند «آمريكا، از آزادي تا فاشيسم» (2)/ مالیات‌دهنگان آمریکایی چقدر بدهکارند؟ +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اکنون 99 درصد مردم آمریکا تمام زندگی خود را در بدهی به سر می‌برند. بدهی‌ای که پرداختن آن‌ها تا نسل‌ها طول می‌کشد و یا هیچ وقت تمام نشود. شاید در ظاهر کار، خانه و اتومبیل و زندگی داشته باشند اما در واقع هیچ کدام از آن‌ها برای خودشان نیست بلکه برای دولت است و آن‌ها برای داشتن سبک زندگی آمریکایی فقط بدهکار هستند. آمریکا کشور بدهکارهاست.
مستند آمریکا، از آزادی تا فاشیسم که قسمت نخست آن را قبلا از نظر گذراندید، فيلمي است از آرون روسو. وی کسی است که شجاعانه به دنبال پاسخ این پرسش می‌رود که مالیات‌هایی که دولت آمریکا از مردم این کشور می‌گیرد خلاف قانون است و دولت آمريكا در روند اخذ ماليات بر درآمد مرتكب جرم‌هاي زيادي شده است.

در این فیلم مستند، سعی می‌شود مردم آمریکا را با ارائه دلایل فراوان مجاب به شورش علیه این کشور کند. بسیاری از جملاتی که در این فیلم مستند دیده می‌شود و اهم آن تقدیم می‌گردد از زبان متفکران و مدیران رده بالای دولت ایالات متحده گفته شده و به شکل عجیبی از نهایت پستی این حکومت و به بردگی گرفتن مردم این کشور حکایت دارد.

***

سازمان درآمد داخلی همانطور که در بخش نخست آمد، در مواردی چنان وحشیانه به متهمان فرار از مالیات حمله کرده است که افراد مورد حمله در مورد آن می‌گویند وقتی صحبت از این سازمان می‌شود ترس تمام دنیا را برمی‌دارد. اکنون بسیاری از آمریکایی‌های اصیل اعتقاد دارند که آمریکای واقعی بعد از شکل‌گیری فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی که یک ارگان خصوصی و در دست ملاکان و بانکداران است از میان رفت.

بانک مرکزی آمریکا اگرچه توسط قانون اساسی کنگره به وجود آمده اما هیچ اختیاری درباره آن ندارد. اساسا مسئله دیگری که مانند قانون مالیات بر درآمد هیچ کس از آن اطلاع ندارد، صاحبان واقعی بانک مرکزی ایالات متحده است. هیچ کس آنها را نمی‌شناسد.

اکنون تمام پس‌انداز مردم آمریکا خرج سه چیز می‌شود البته اگر چیزی بماند: مالیات، بهره و تورم.


اکنون 99 درصد مردم آمریکا تمام زندگی خود را در بدهی به سر می‌برند. بدهی‌ای که پرداختن آن‌ها تا نسل‌ها طول می‌کشد و یا هیچ وقت تمام نشود. شاید در ظاهر کار، خانه و اتومبیل و زندگی داشته باشند اما در واقع هیچ کدام از آن‌ها برای خودشان نیست بلکه برای دولت است و آن‌ها برای داشتن سبک زندگی آمریکایی فقط بدهکار هستند. آمریکا کشور بدهکارهاست.

توماس جفرسون یکی از بنیانگذران ایالات متحده نوشته است: اگر مردم آمریکا به بانک‌ها اجازه دهند که آنها را در جهان منتشر کنند، بانک‌ها و شرکت‌هایی که توسط آن پول‌ها پدید می‌آیند، مردم را از تمام دارایی‌ها محروم خواهند کرد تا آنجا که کودکانشان در قاره‌ای پدرانشان فتح کرده بودند بی‌خانمان خواهند بود. من صادقانه باور دارم، موسسات بانکی که قدرت انتشار پول دارند بیشتر از ارتش‌های به پاخاسته و آماده خطرناک‌اند.

متفکران آزاداندیش آمریکایی در مستندهایی که می‌سازند اعلام می‌کنند که دلار آمریکا پشتوانه ندارد و با ادامه این روند چاپ بی‌رویه اسکناس، اقتصاد آمریکا از هم خواهد پاشید:


هنری کسینجر در رابطه با قدرت چاپ اسکناس می‌گوید کسی که پول را در دست دارد، در واقع قدرت کنترل دنیا را در دست دارد.

مستند «آمريكا، از آزادي تا فاشيسم»؛2
هنری کسینجر

امروز برچسبی به نام «آمریکایی» به مردم فروخته می‌شود. اما اگر برچسبش را بردارید می‌بینید که شباهت زیادی به چیزهایی دارد که دولت آمریکا به نام مبارزه با آن‌ها در جهان مشغول جنگ است. کمونیسم، نازیسم و فاشیم.

اما در کنار آن، آمریکا شروع کرده است به کنترل کردن هرچه بیشتر مردم. کارت‌های شناسایی دیجیتالی که مردم هرجا رفتند باید به همراه داشته باشند وگرنه حق انجام هیچ کاری را ندارند. کارفرمایان به صورت غیرقانونی و مخفیانه به کارگران خود اتیکت‌هایی می‌دهند که ردیاب دارد و کارگران بدون آنکه بداند یکسره تحت نظارت و مراقبت است.

مهمترین سوالی که به ذهن یک متفکر آمریکایی پیشرو می‌رسد این است که آیا حکومت به مردم تکیه دارد و یا مردم به حکومت. واقعا کدامیک به دیگری نیاز دارند و کدام یک بی دیگری می‌میرند؟ سربازانی که در راه وطن کشته شده‌اند به دنبال آزادی بودند نه دنبال آماده کردم خوش‌گذرانی‌های صاحبان فدرال رزرو. آن‌ها کشته نشدند که آمریکایی‌ها زندگی سگی داشته باشند. اگر کسی در آمریکا کارت شناسایی نداشته باشد، پلیس می‌تواند اینگونه با رفتار کند:


سناتور ایالت تگزاس آمریکا که یک جمهوری‌خواه است درباره اوضاع آینده آمریکا و جهان می‌گوید: گروهی که به صورت بین‌المللی دور هم جمع می‌شوند و هرکاری که دلشان می‌خواهد توسط پول انجام می‌دهند. نظم نوین جهانی مد نظر ایالات متحده تنها با پلیس میسر نمی‌شود بلکه آنچه که در نهایت، کارساز است، سیستم مالی است که از اسلحه بسیار مهم‌تر خواهد بود.

اکنون اکثر مردم جهان نمی‌دانند که این بانکداران هستند که کنترل جهان را به دست دارند. جمله‌ای که رابرت رایش مشاور معتمد بیل کلینتون در این زمینه در روزنامه یواس‌ای تودی می‌گوید تکان‌دهنده است: راز کثیف کوچک این است که هر دو مجلس کنگره کاملا بیهوده هستند. سیاست داخلی ایالات متحده اکنون توسط آلن گرینسپن و بانک مرکزی خصوصی اداره می‌شود. سیاست خارجی ما هم توسط صندوق بین‌المللی پول کنترل می‌شود. وقتی رئیس جمهور تصمیم به جنگ می‌گیرد نیازی به اجازه کنگره ندارد.

دیوید راکفلر درباره بلایی که در حال آمدن بر سر مردم آمریکا و جهان است می‌گوید:

مستند «آمريكا، از آزادي تا فاشيسم»؛2



- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:6 آبان 1393 - 2:51

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد