قربانی شیاطین؛ دختران هفت یا هیجده ساله!

(بسم الله الرحمن الرحیم)


حجت‌الاسلام و المسلمين محمدتقی فعالی، مدرس حوزه و دانشگاه و نگارنده 9 جلد كتاب در باب جنبش‌های نوظهور معنوی، در نشست «آسيب‌شناسی عرفان‌های كاذب» به يكی از شايع‌ترين انواع عرفان‌های كاذب، يعنی شيطان‌پرستی يا به تعبيری ديگر شيطان‌گرايی مدرن پرداخت.



خلاصه ای از گفته های ایشان درباره شیطان پرستی:


شيطان‌گرايان در جهان و به خصوص در ايالات متحده، مراسم‌ها و برنامه‌های متنوع و متعددی را اجرا می‌كنند كه كم وبيش چند سالی است در ساير كشورها نيز به اجرا درمی‌آيد. يكی از اين برنامه‌ها، اجرای مراسم‌هايی در شب 29 اكتبر است كه به نام شب «هالووين» يا «شب جشن» و يا «شب ترس» معروف است.


شيطان‌گرايان در اين شب با گريم يا نصب اشياء بر چهره خود و به خصوص بر چهره بچه‌ها، چهره‌های ترس‌آور و دلهره‌آوری را ايجاد می‌كنند و با راه افتادن در كوچه‌ها و خيابان‌ها و با استفاده از تكنيك‌های مختلف اقدام به ترساندن افرادی كه به آنان برمی‌خورند، می‌كنند.


اين رفتار عموماً از يك امر تفننی به يك امر مهلك و كشنده بدل می‌شود و معمولاً در شب 29 اكتبر افرادی به علت حملات شديد قلبی يا سكته‌های مغزی روانه بيمارستان‌ها می‌شوند؛ به شكلی كه در سال 2011 و براساس گزارش «اف بی آی»، بر اثر مواجه شدن افراد با چنين صحنه‌هايی در ايالات متحده، قريب به هزار نفر روانه بيمارستان شدند.


در موارد زيادی شيطان‌گرايان كلمه «هالووين» را به شكل خاصی بر شيشه‌های عقب اتومبيل خود درج می‌كنند. اين كلمه با رنگ سفيد و به صورت مورب، طبق رويه شيطان‌گرايان بر زمينه‌ای تيره نقش می‌شود و گاه در حرف وسط اين كلمه يعنی  «o» نيز قطره‌ای تصوير می‌شود و يا اين كه قطره را به شكل مستقل و پخش شده در گوشه شيشه‌های وسط اتومبيل تصوير می‌كنند.


اين قطره، يكی از مهم‌ترين نمادهای همجنس‌گرايی است و وقتی داخل كلمه هالووين انداخته شود به معنی اتحاد شيطان‌گرايی و همجنس‌گرايی است.


از ديگر مراسم‌های شيطان‌گرايان «نماز سياه» است، كه از معروف‌ترين برنامه‌های شيطان‌گرايان است. آنان در اين مراسم برای نشان دادن ضديت خود با مسيحيت و عيسی مسيح، مراسم عشای ربانی را دقيقاً برعكس يعنی از پايان به اول انجام می‌دهند.


مراسم قربانی كردن هر سه ماه يك بار و به صورت خيلی محرمانه و مخفيانه و البته بيشتر در ايالات متحده انجام می‌شود. شيطان‌گرايان اين مراسم را در مقابل نماد خود كه غول بزرگ يا ابليس يا ستون بزرگ خوانده می‌شود به اجرا می‌گذارند و گاهی اوقات نيز مراسم قربانی را با حضور تعداد بيشماری از افراد در جنگل‌های بزرگ برگزار می‌كنند.


مراسم قربانی به دو شكل ذبح فجيع دختران هفت ساله يا سربريدن دختران باكره هیجده ساله برگزار می‌شود. در اين مراسم پس از ذبح دختران بدن آنان را مثله كرده و آن را در آب جوشی كه آماده كرده‌اند، می‌افكنند يا اين كه آن را سوزانده، خاكستر بدن قربانی‌ها را درون مشروب می ریزند و مصرف می‌كنند.


همچنين قبل يا بعد از اين تمام افرادی كه در آن محفل حضور دارند، موظفند از خون آن كودك يا دختر باكره بنوشند تا به تعبير خودشان از صدمات ابليس در سال بعد يا ماه‌های آينده در امان باشند و اگر به شخصی خون نرسيد موظف است از آب آغشته شده به خون جسد قربانی‌ها بنوشد.


گفتنی است شیطان پرستی که نه تنها با دین ناسازگار است بلکه عقل هم آن را نمی پذیرد، امروز در غرب رواج یافته است و با برنامه دقیقی سعی می شود در کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اسلامی نیز رواج یابد و تبلیغ شود؛ حتی مراسم هایی مانند کشتن دختران بی گناه سبب نشده است، رسانه های غربی به انتقاد از چنین گرایش غیر عقلانی بپردازند.


کدام عاقلی، شیطان را می پرستد و کدام انسانی راضی می شود انسانی بی گناه، قربانی امیال تاریک و پست عده ای شود؟




  • منبع: ایکتا

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:9 شهریور 1391 - 0:25

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد