نبستن کمربند ایمنی برای "ریشی سوناک" دردسر ساز شد

بعد از بخش یک ویدئوی تبلیغاتی از طرف "ریشی سوناک"، نخست وزیر انگلیس که وی را در یک ماشین در حال حرکت بدون کمربند ایمنی نشان می‌داد پلیس تحقیقات علیه وی را آغاز کرده و نخست وزیر مجبور به عذرخواهی شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزری به نقل از "ان تی وی" آلمان ، "ریشی سوناک"، نخست وزیر بریتانیا، ویدئویی را در اینستاگرام برای تبلیغ یک برنامه خود منتشر کرد. نکته خاص این ویدئو این است که وی را در یک ماشین در حال حرکت بدون کمربند ایمنی نشان می‌دهد. حالا پلیس هم وارد ماجرا شده است.

پلیس بریتانیا پس از انتشار ویدئویی که نشان می دهد ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در یک خودروی در حال حرکت نشسته است تحقیقاتی را علیه وی آغاز کرده است. به گفته پلیس، این پرونده در حال بررسی است. در یک استوری اینستاگرام، سوناک سیاست خود را از صندلی عقب یک ماشین در حال حرکت تبلیغ کرده بود ، اما بدون بستن کمربند ایمنی.

سخنگوی پلیس در لنکاوی، جایی که نخست وزیر در حین ضبط صدا در آنجا بود گفت که این نهاد امنیتی از این پرونده آگاه است و در حال تحقیق است. رانندگی بدون کمربند ایمنی در بریتانیا تا 500 پوند جریمه به دنبال دارد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس گفت سوناک به خاطر اشتباه خود عذرخواهی کرد. وی گفت: نخست وزیر انگلیس معتقد است که همه باید کمربند ایمنی ببندند. به گفته وی، سوناک برای ضبط ویدیو فقط کمربند را برای یک لحظه کوتاه باز کرد. این یک ارزیابی اشتباه بود.

عادات سفر سوناک پیش از این هم پس از آن که نخست وزیر در چند روز گذشته چندین بار از یک جت شخصی برای پروازهای کوتاه 30 تا 40 دقیقه‌ای استفاده کرده بود، سر و صدا ایجاد کرده بود. آنجلا راینر، معاون رهبر حزب کارگر مخالف، این انتقاد را وارد کرد که استفاده از این هواپیما باعث هزینه‌های زیادی برای محیط زیست و مالیات دهندگان می‌شود. با این حال، یک سخنگوی دولت تاکید کرد که سوناک شیوه حمل و نقل خود را بر اساس اینکه چگونه می‌تواند بهترین استفاده را از زمان خود برای رفت و آمد در کل بریتانیا داشته باشد انتخاب می‌کند.

تشدید شکاف‌ها در جامعه انگلیس در سایه سیاست‌های ضد اعتصابی "ریشی سوناک"
نرخ تورم قیمت مصرف کننده در انگلیس به 10.5 درصد رسید

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:30 دی 1401 - 16:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد