ادامه عملیات مسلحانه در کرانه/ رسانه عبری: امروز اسرائیل منزوی و ضعیف شده است

در حالی که سرایا القدس از انجام عملیات تیراندازی در قباطیه خبر داد، رسانه‌ها وقوع عملیات صهیونیستی در منطقه نسبتا آرام اریحا را تایید کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، به سوی شهرک صهیونیست نشین "یاویت" واقع در نزدیکی اریحا تیراندازی شده است.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از خبرنگار خود در دره اردن خبر داد، صدای تیراندازی از داخل شهرک صهیونیست نشین "یاویت" شنیده شد.

به زعم این رسانه، این تیراندازی تلفاتی در پی نداشته و نیروهای امنیتی منطقه را به محاصره خود در آوردند.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، هسته مبارزاتی قباطیه موفق شد در عصر امروز یک شنبه شماری از نظامیان صهیونیست را که در میدان عرابه مستقر بودند مورد حمله مسلحانه قرار دهند.

در این بیانیه اشاره‌ای به تلفات نظامیان صهیونیست در این عملیات نشده است.

از سوی دیگر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم خبر داد، یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم بازدیدی از منطقه شمال کرانه باختری (یکی از پر التهاب‌‌ترین مناطق کرانه باختری) داشت و فلسطینیان را تهدید کرد که اگر در دوره عیدهای یهودی دست به عملیات بزنند با واکنش شدید ارتش اسرائیل مواجه خواهند شد.

واللا نیوز هم در گزارشی به کارنامه امنیتی 100 روز نخست وزیری نتانیاهو پرداخته و تاکید کرد، در ششمین نخست وزیر نتانیاهو شاهد فرسایش توان بازدارندگی و گسترش (عملیات ضد صهیونیستی) در کوچه و خیابان‌ها هستیم، امروز اسرئیل از بیش از هر زمان دیگری منزوی و ضعیف شده است در بحران عمق و شدید با مهم‌‌ترین متحدش گرفتار شده است.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:20 فروردین 1402 - 21:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد