برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بحرین

مردم بحرین همانند سال‌های گذشته برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در سراسر جهان، مردم بحرین نیز امروز با برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام و بر ایستادن کنار ملت فلسطین و مقابله با اشغالگران تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی درحالی که تصاویر آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین و شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق را در دست داشتند، شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «جان و خون خود را فدای تو می‌کنیم ای مسجدالاقصی» سر داده و بر رد هرگونه عادی‌سازی با اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

مردم بحرین در منامه، المالکیه، ستره و دیگر مناطق با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مسئله فلسطین اعلام و تاکید کردند که اسرائیل باید نابود گردد.

بیانیه ائتلاف 14 فوریه بحرین در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی
نشست «منبر قدس»| نصرالله: تحولات فلسطین اشغالی به نفع نبرد ماست/ الحوثی: روز قدس روز بسیج کل مسلمانان است

روز گذشته شیخ «عیسی قاسم» در نشست «منبر قدس» که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد اعلام کرد: روز جهانی قدس اهداف بزرگ و نتایج بزرگی دارد که اگر امت اسلام حق مطلب را در این باره ادا کند و با ایمان و اداره از آن استقبال کند، این اهداف محقق خواهد شد.

وی این روز را روزی دانست که امت اسلامی را در برابر باطل متحد می‌کند و آن را پیرامون کلمه حق جمع می‌کند.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه مردم بحرین به صورت غیرمشروط و غیر موقت همواره در کنار همه مسائل جهان اسلام از جمله مسئله قدس خواهند بود، به جوانان مقاومت در کرانه باختری، قدس و همه مقاومت که از فلسطین و قدس و مسجدالاقصی دفاع می کنند، درود فرستاد.

انتهای پیام/

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:25 فروردین 1402 - 14:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد