مسیحیان قدس هم قربانی جنایات سازمان یافته رژیم صهیونیستی

حماس تعدی رژیم صهیونیستی به مسیحیان در مراسم دینی‌شان را را جنایتی علیه ادیان توصیف کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به مسیحیانی که در حال برگزاری جشن‌های "شنبه مقدس" بودند، آن را نقض آشکار ازادی ادیان و تاکید مجددی بر نژادپرستی اشغالگران و دهن کجی به تمامی قوانین و موازین بین المللی دانست.

او افزود این تجاوز صهیونیستی علیه مسیحیان در چارچوب تجاوز مستمر اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن است.

سخنگوی حماس تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست جنگ دینی با هدف تحمیل خواست‌های خود و بسط سیطره خویش انجام می‌دهند، امری که نیازمند مقابله و فشار بر این رژیم با تمامی ابزارهای موجود جهت توقف جنایاتش علیه ملت فلسطین و مقدسات دینی اسلامی و مسیحی آن است.

در همین راستا خبرگزاری رسمی اردن (بترا) هم در گزارشی به برنامه‌های هدفمند صهیونیست‌ها در هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در شهر قدس و یهودی سازی این اماکن اشاره کرد.

به نوشته این اردنی، همانطور که صهیونیست‌ها اقدام به هتک حرمت مقدسات اسلامی کرده و نمازگزاران مسلمان را از عبادت و نماز در مسجد الاقصی منعم می‌کنند، مسیحیان نیز از انجام مراسم دینی خود در کلیساها و نیز گرامیداشت اعیاد مناسبات دینی خود منع می‌شوند، تا جهان آزاد این روزها با ماشین استعمارگرانه اسرائیلی و سوخت نژادپرستانه و طرد هر غیر یهودی را در چارچوب اندیشه‌ها و‌‌ایدئولوژی گمراه کننده صهیونیسیم، به عینه ببیند.

انتهای پیام/*

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:26 فروردین 1402 - 21:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد