توهین سخیفانه تهمینه میلانی به حجاب +سند

(بسم الله الرحمن الرحیم)


" تهمیه میلانی " کارگردان زن سینمای ایران که درگذشته از عريان شدن گلشیفته فراهانی حمایت کرده بود، در مصاحبه اي با خبرنگار ضد انقلاب، بازیگران قانونمدار در سینمای ایران را عقده ای مي نامد و در یک حرکت غیر قانونی با جعل و فوتوشاپ تصاوير زنان محجبه ایرانی به آنان توهین مي کند.



وي  در جدیدترین رفتار غیر متعارفش عکسی را با لوگوی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در صفحه فیس بوکش انتشار داده  که به دلیل جعلی بودن و توهین به مقدسات دینی و حجاب زنان ایرانی، با اعتراض شدید کاربران حتی غیرمذهبی مواجه شده است.

چندی پیش نیز تهمینه میلانی با انتشار تصویر خارج از عرف خود در کنار " ب . و " بازیگر فاسد فیلم هاي فارسي قبل از انقلاب  و  " ه – س " که از ابتدای فرارش از کشور ، با حمایت لابی های پشت پرده یهودی ، مشغول به فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد   ،نشان مي دهد که حیا و عفت یک زن مسلمان ایرانی برایش محلی از اعراب ندارد و اين تصوير تأسف و تعجب اهالی سینمای کشورمان را نیز برانگیخت.

گفتنی است به دلیل اینگونه رفتارهای غیر متعارف وی، راوي کتاب "دا" نسبت به ساخت اين فيلم توسط تهمينه ميلاني ابراز نگراني کرد که به دنبال آن، بنياد سينمايي فارابي مجوز ساخت اين فيلم را توسط تهمينه ميلاني لغو کرد.




  • منبع: باشگاه خبرنگاران

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:27 شهریور 1391 - 0:08

نظر شما...
    • مرجان

      سلام خسته نباشيد
      سئوال من اينه چرا امثال اين افراد با طرز فكر مشخص و تاثيرپذيري شديدي كه از هاليوود دارند انقدر آزادند و فعاليت ميكنند ، از نظر من اين فرد و تمام كسايي كه گلشيفته فرهاني رو تاييد ميكنند با گلشيفته فراهاني فرقي ندارند و حتي تو گناهش با اون شريكن
      از سالها پيش فيلمهاي اين فرد مورد دار بود و اين رفتارها از طرف او دور از انتظار نيست
      من حتي حيفم مياد براي امثال اين افراد از لفظ خانم استفاده كنم
      اميدوارم اگه قابل اصلاحند اصلاح بشن در غير اين صورت شرشون از سر مردم ايران كم بشه
    • سمیه

      بعضی ازبازیگرا دیگه شورشو دراوردن.
      خیلی جالبه کثافتشون کل دنیارو گرفته اون وقت درباره صحبت آقای سلحشوراعتراض هم می کنن.
    • مصطفی

      نمیخوام دفاع کنم . اما من اینو پیگیری کردم . این صفحه مال این خانم نیست
    • پري

      جالبه با اين گند كارياشون بازم ميگن تو ايران ازادي نيس
      مرگ بر بي چشم و رو مرگ بر خيانت كار
    • الهه17

      تورو خدا ببینین چیکار میکنن و اونوقت دم از محدودیت میزنن این جور افراد رو که مثل لکه ننگی توی سینمای ایران هستن باید برن جایی که لیاقتشونه البته دوستان این افراد در سینمای ایران کم هستن و ما نباید به تمامی بازیگران و کارگردانامون به دید بدی نگاه کنیم به عنوان مثال هانیه توسلی بازیگر جوون کشورمون با جدیت تمام در همه انتخابات شرکت میکنه و ااینو جز وظیفه ش میدونه و خیلی از بازیگرا ی دیگمون که واقا سوپراستار و مشهورن اما هیچ وقت تو انسانیتشون تاثیری نداشته درووووووود بر اینجور افراد
    • ا

      با سلام.
      بسياري از مواردي كه در مورد حجاب خواندم درست است اما يك سوال:آيا واقعا اين صفحه در فيسبوك متعلق به تهمينه ميلاني است؟مي خواستم بدانم صفحه رسمي است يا نه،چون اگر نباشد در مورد يك اشكال كه وارد است اطلاعات غلط داده مي شود و اين از ارزش سايت كم مي كند .
      موفق باشيد
      يا علي
    • اعظم

      با سلام. من برای تهمینه میلانی و هم فکراش با همه وجودم متاسفم.( آن کس که نداند و بداند که نداند، لنگان خرک لنگ به جایی برساند . وآن کس که نداند، و نداند که نداند،در جهل مرکب ابدالدهر بماند.اینها جاهلان عصر جدیدند. فقط تو توهم روشنفکری هستند. امیدوارم روز قیامت هم با گل شیفته محشور بشند تو جهنم بهشون خوش بگذره... .
    • یاحسین

      باسلام. در رابطه با کار این خانم مطمئن نیستم .شاید واقعیت نداشته باشد و دروغ باشد .اما چنان چه راست باشد: به این زن توصیه می کنم ک دست از این لجبازی ها بردارد!!!آخر و عاقبت ندارد...آیا درست است زیراب انقلابی را زد ک ب پایش جوان هایی از جنس غیرت و شرف خون ریختند و سوختند و شلاق خوردند!به وجدانت نگاه کن ...یه خورده به انقلاب مردی که اسمشو جای اسمم نوشتم فک کن...
    • یاحسین

      باسلام. در رابطه با کار این خانم مطمئن نیستم .شاید واقعیت نداشته باشد و دروغ باشد .اما چنان چه راست باشد: به این زن توصیه می کنم ک دست از این لجبازی ها بردارد!!!آخر و عاقبت ندارد...آیا درست است زیراب انقلابی را زد ک ب پایش جوان هایی از جنس غیرت و شرف خون ریختند و سوختند و شلاق خوردند!به وجدانت نگاه کن ...یه خورده به انقلاب مردی که اسمشو جای اسمم نوشتم فک کن...
    • ایرانی

      این ها ضد انقلابند
    • ایرانی

      دو تا فیلم بی سر و ته ساخته خیال می کند همه دارند برایش دست می زنند ولی زهی خیال باطل .دشمنان این ملت را شاد کردن از بزرگترین خیانت ها است و گناه بزرگی محسوب می شود.
    • محمد امین

      واقعا به هیچ وجه این امثال تهمینه میلانی بویی از شعور و فهم نبوردن.
      یکی نیست به اینا بگه تو که ادعای وطن پرستی میکنی و مدام از افتخار ایران صحبت میکنی نمیدونی حجاب تو ایران اصلا از قبل اسلام بوده و خیلی از مورخ ها ایران رو منشأ حجاب تو کل دنیا میدونن. تو پوست و خون این مملکت و فرهنگ ایرانی حجاب دمیده. اگر این رو قبول نداری قبل از گفتن اسم ایرانی باید دهنت رو آب بکشی
      مشکل امثال این آدم ها انقلاب و اسلام نیست دردشون آوردن فرهنگ سکولار غرب تو کشوریه که فرهنگش از ابتدای شکل گیری تمدنش یک درصد هم با این فرهنگ سازگاری نداره.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد