افتضاح انگلیسی؛ خیانت دو رقمی به شریک زندگی!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
«تعداد قابل توجهی از زوج‌های انگلیسی با صراحت گفته‌اند که در زندگی‌شان بیشتر از 10 شریک جنسی را تجربه نموده‌اند! برخی از آن‌ها هم که از میانگین سنی بالاتری برخوردارند، به هم‌خوابگی با بیش از ۲۰ نفر اقرار کرده‌اند!»

افتضاح انگلیسی؛ خیانت دو رقمی به شریک زندگی!

 

روزنامه "دیلی‌میل" (DailyMail) در گزارشی از شرایط اسف‌بار زندگی خصوصی زوج‌های انگلیسی نوشت:

 

 

 ««بر پایه نتایج یک پژوهش که در سال 2014 انجام گرفته، بیشتر زوج‌های انگلیسی از زندگی جنسی خود راضی نیستند و یک‌چهارمشان دست‌کم یک بار به شریک زندگی خود خیانت کرده‌اند.

 

در این تحقیق، درصد مردانی که پذیرفته‌اند به شریک جنسی‌شان خیانت کرده‌اند کمی بیشتر از زنان -۲۶درصد به ۲۲درصد- بوده است و تنها یک‌سوم شرکت‌کنندگان گفته‌اند که بعد از خیانت، رابطه قابل ترمیم و بازگشت است.

 

 

 

 

فقط یک‌پنجم انگلیسی‌هایی که به شریک زندگیشان خیانت کرده‌اند، بی‌وفایی خود را به «وسوسه» نسبت داده‌اند.

تأسف‌بارتر آنکه تعداد قابل توجهی از آنان با صراحت گفته‌اند که در زندگی‌شان بیشتر از 10 شریک جنسی را تجربه نموده‌اند! برخی از آن‌ها هم که از میانگین سنی بالاتری برخوردارند، به هم‌خوابگی با بیش از ۲۰ نفر اقرار کرده‌اند!

 

بر اساس یافته‌های این تحقیق، با وجود گسترش رسانه‌ها، مجلات و اینترنت، هنوز بسیاری از شهروندان انگلیسی نمی‌دانند که برای صحبت درباره مشکلات خانوادگی و جنسی‌شان باید به کجا مراجعه و با چه کسانی صحبت کنند.»»


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:4 شهریور 1393 - 20:20

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد