توپخانه «من‌و‌تو» رقیبی دیگر را هدف گرفت! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
رقابت تخریبی شبکه‌های ماهواره‌ای با یکدیگر امر غریبی نیست، اما دست‌کم بین تلویزیون‌های لندنی تاکنون کمتر چنین اصطکاکی مشاهده شده بود.

توپخانه «من‌و‌تو» رقیبی دیگر را هدف گرفت! +فیلم

 

شبکه رو به افول «من‌و‌تو» (manoto) که مدتی است با بحران بزرگ ریزش مخاطب دست و پنجه نرم می کند، به انتقام‌گیری از رقبای خود در میان تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی زبان روی آورده است.

 

این تلویزیون لندنی چندی پیش به رسانه های دولتی انگلیس و آمریکا (BBC و VOA) تاخت.

 

 

اما به‌تازگی توپخانه من و تو رقیبی دیگر را هدف‌گیری کرده است: تلویزیون جم (GEMtv)

 

در همین راستا شبکه من و تو ضمن انتقاد از بی‌توجهی برخی تلویزیون‌های ماهواره‌ای نسبت به فرهنگ مردم ایران [انتقادی که به خود این شبکه هم وارد است] بخشی از فیلم‌های پخش شده از «جم» را همراه با لوگوی این تلویزیون به عنوان نمونه بی‌توجهی به فرهنگ ایرانی روی آنتن فرستاد.

من و تو به طور خاص «حریم سلطان» را مورد اشاره قرار داد که از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیون جم محسوب می‌شود.

 

به‌علاوه، سریال‌های تلویزیون جم از حیث سناریو، بازی و دوبله نیز از تیغ انتقاد برنامه‌سازان شبکه من و تو در امان نماندند.


دانلود

نکته قابل توجه اینکه دفتر اصلی گروه تلویزیون‌های جم و مدیریت این شبکه به لندن انتقال یافته و ظاهرا این امر چندان به مذاق عوامل من و تو خوش نیامده است.

 

گفتنی است رقابت تخریبی شبکه‌های ماهواره‌ای با یکدیگر امر غریبی نیست، اما دست‌کم بین تلویزیون‌های لندنی تاکنون کمتر چنین اصطکاکی مشاهده شده بود. بنابراین به‌نظر می‌رسد حمله من و تو به بی بی سی و سپس جم، تبعات غیرقابل پیش‌بینی در پی داشته باشد.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:1 مهر 1393 - 17:29

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد