شبکه های "وهابی"، بستر جدید "اپوزیسیون" +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اما آنچه که جای تعجب است ایسنت که افراد مورد مصاحبه، در بسیاری از موارد با اصول و مبانی اسلام مشکل جدی دارند. حتی با اصولی که خود وهابیت برای آن اهمیت قائل هستند هم مخالفند. انکار نگاه های دینی به خداوند متعال و توحید، انکار نبوت...

شبکه های "وهابی"، بستر جدید "اپوزیسیون" +فیلم

 

شبکه های وهابی، هر چقدر هم بر ضد نظام اسلامی و تفکر شیعه کار کنند و سیاه نمایی کنند، در عین حال ادعای اسلام داشته و ظاهرا خود را به مبانی اصلی دین اسلام ملتزم می دانند. اما در مواردی هم عملکرد این شبکه ها نشان می دهد که برای مبارزه با جمهوری اسلامی، حاضرند پا روی اصول و مبانی خود گذاشته و با اغیار همصدا شوند.

 

شبکه وهابی "کلمه" از آنجا که از هر روزنی برای مبارزه با نظام استفاده می کند، این بار به سراغ "اپوزیسیون" خارج از کشور رفته و با آنها هم صدا شده است تا بتواند از نظرات آنان در راستای مبارزه با شیعه و نظام اسلامی استفاده کند.

 

اما آنچه که جای تعجب است اینست که افراد مورد مصاحبه، در بسیاری از موارد با اصول و مبانی اسلام مشکل جدی دارند. حتی با اصولی که خود وهابیت برای آن اهمیت قائل هستند هم مخالفند. انکار نگاه های دینی به خداوند متعال و توحید، انکار نبوت، انکار آن بخض از عملکرد پیغمبر اکرم (صلی الله علیه واله وسلم) که از مسلمات مسلمانان ازجمله شیعه و سنی و حتی وهابیت است و انکار و یا توهین و گاها تسمخر مبانی دینی و اعتقادی مورد اجماع مسلمین از آن مواردی هستند که در کارنامه این افراد ثبت است.

 

اما این شبکه های منحوس وهابی، حاضرند با هر جریانی همراه شوند، که به خیال خام خودشان بتوانند از طریق آن، به حکومت ایران ضربه ای وارد کنند.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:2 اسفند 1393 - 23:22

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد