پیامک بینندگان شبکه وهابی کلمه؛ اهل سنت، رهبر ندارند! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
اگر این افراد و شبکه هایشان دنباله رو اهل سنت هستند پس چرا تفکراتشان شبیه به هیچ کدام از مذاهب چهارگانه اهل سنت نیست. اگر هم طرفدار داعش و گروه های تکفیری و تروریستی هستند، پس چرا این موضوع را حاشا می کنند و خود را از آنان جدا می دانند؟


مجری شبکه وهابی "کلمه" در خوانش پیامک های ارسالی به برنامه، یک پیام را قرائت کرد که مطالب بسیاری را در خود به همراه داشت.

دانلود

باید به این مطلب توجه داشت در این پیامک، اهل سنت، فاقد رهبری و مدیریت متمرکز بیان می شوند. آنچه که در مورد این شبکه مبرهن است اینست که اکثریت مشتریان این شبکه، وهابیون و کسانی هستند که دارای تفکر تکفیری نسبت به شیعیان و حتی اهل سنت هستند. اگر هم اهل سنت باشند و تماس بگیرند و یا پیامک بزنند، حداقل کارشناسان برنامه به پیامک هایی که در راستای مواضع این شبکه باشد می پردازند.

 

در اینجا هم مجری برنامه مثل همیشه خود را در دایره اهل سنت قرار داده و این بی مدیریتی و نداشتن رهبری متمرکز را شامل اهل سنت دانست. حال اگر منظور از نداشتن رهبر، اهل سنت هستند، پس "مولوی عبد الحمید" کیست؟ آن علمای بزرگ اهل سنت که در کنفرانس تکفیر و وحدت اسلامی شرکت کردند چه کسانی هستند؟ پس اینهمه طرفداری و دنباله روی از این افرد توسط اهل سنت ایران چیست؟ در ضمن، خود جناب مولوی عبد الحمید و دیگر بزرگان اهل سنت، بارها به مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری و تبعیت ملی از ایشان اشاره کرده و اطاعت از ایشان و همسویی با قوانین نظام را به اهل سنت ایران توصیه کرده اند.

 

اما اگر منظور این افراد، دنیای وهابیت است، پس "ابوبکر البغدادی" که خود را ولی امر مسلمین جهان معرفی کرده و بیعت با خود را بر همه مسلمین واجب می داند کیست؟ حال در این میان تکلیف این شبکه های ماهواره ای چیست؟

 

اگر این افراد و شبکه هایشان دنباله رو اهل سنت هستند پس چرا تفکراتشان شبیه به هیچ کدام از مذاهب چهارگانه اهل سنت نیست. اگر هم طرفدار داعش و گروه های تکفیری و تروریستی هستند، پس چرا این موضوع را حاشا می کنند و خود را از آنان جدا می دانند؟

 

موضوع اصلی اینست که این شبکه ها، دنباله رو همان تکفیری ها و بلند گوهای داعش و القاعده هستند. اگر از دستشان بر بیاید و موقعیت پیدا کنند، همان رویه را پیش گرفته و دست به قتل و غارت هم می زنند. که البته بارها در همین شبکه وهابی کلمه، مجریان این شبکه از داعش و اعمال آنان طرفداری هم کرده و به آنان حق داده اند.

 

بله رمز موفقیت و گسترش شیعه، همین مسئله رهبری، ولایت پذیری و دنباله روی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله) و اهل بیت (علیهم السلام) و جانشینان خاص و یا عام اهل بیت است.


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:11 اسفند 1393 - 23:57

نظر شما...
    • یک سنی

      با سلام خدمت شما عزیزان بدانید که اهل سنت هیچ ربطی به این وهابیان ملعون ندارند و تحت رهبری ایت الله خامنه ای عزت مندانه به زندگی خود درکنار برادران شیعه خود ادامه میدهیم
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد