آیت الله کورانی: احمد الحسن از طرف وهابیت و صهیونیست ها حمایت می شود

(بسم الله الرحمن الرحیم)

پژوهشگر مباحث مهدویت اظهار داشت: به نظر انگلیسی ها و صهیونیست ها قدرت تشیع و شیعیان در ایران و جهان، در قیام امام حسین(ع)، مرجعیت و امام مهدی(عج) است لذا هر کس بخواهد کار انحرافی در این سه عرصه انجام دهد، آنها وی را کمک می کنند.


 

«آیت الله کورانی» پژوهشگر مهدویت در نشست تخصصی "نقد و بررسی جریان مدعی یمانی" که صبح امروز ـ 10 اردیبهشت ماه ـ در قم برگزار شد، گفت: احمد الحسن در بصره دلاک بود و عمویش با یک خانم یهودی ازدواج کرد و مدتی پیش حیدر مشتت درس حوزوی خواند.

وی ادامه داد: احمد الحسن از اینکه حیدر مشتت مدعی یمانی بود خوشش می آمد و احمد الحسن به بصره برگشت و حیدر مشتت از طرف وهابی ها، یمانی بودن را به احمد الحسن فروخت.

این پژوهشگر مهدویت در مورد سیر ادعای یمانی بودن از طرف احمد الحسن گفت: احمد الحسن جلساتی در دوبی با موساد داشت و ادعا کرد من سفیر و مبعوث امام زمان(عج) هستم و شعارش ستاره اسرائیل شد. حیدر مشتت با این ادعاها با احمد الحسن اختلاف پیدا کرد و کتابی بر علیه او نوشت که این دروغ گوست و احمد الحسن فرزند امام زمان(عج) نیست و به همین خاطر حیدر مشتت کشته شد. می گویند که احمد الحسن او را کشته است.

وی افزود: در سال 2008 در بصره و ناصریه مسلحانه تظاهرات کرده، با پلیس درگیر شدند و بیشتر از صد نفر کشتند. دولت عراق حسن حمامی که روحانی نبود بلکه راننده تاکسی بود را به زندان برد وی در تلویزیون عراق اعتراف کرد که از وهابی ها پول می گیریم. 50 نفر از آنها را دستگیر کردند و بعدا آزاد شدند.

کورانی ادامه داد: انحراف های فکری برای تحریف اسلام از راه عقائد و بازی با الفاظ از فرانسه است ولی هر کجا مذهب و فرقه جدیدی در کار باشد اینها کار انگلیس است.  پشت سر سرخی و احمدالحسن انگلیسی هاست و در زمانی که بصره در اشغال بود فرمانده انگلیسی ها با احمد الحسن در ارتباط بود.

وی تاکید کرد: به نظر انگلیسی ها و صهیونیست ها قدرت تشیع و شیعیان در ایران و جهان، در قیام امام حسین(ع)، مرجعیت و امام مهدی(عج) است لذا هر کس بخواهد کار انحرافی در این سه عرصه انجام دهد، آنها وی را کمک می کنند.

این پژوهشگر مهدویت با بیان اینکه احمد الحسن قرائت قرآن را بلد نیست ادامه داد: خرج ماهیانه جریان احمد الحسن دومیلیون دلار است، از طرف وهابی ها و صهیونیست ها حمایت می شوند و در عراق، سوئد، لندن و قاهره دفتر دارند همچنین ماهواره و روزنامه دارند.

وی دربیان دیدگاههای جریان احمد الحسن گفت: اینها روایات را تحریف می کنند و با کلمات بازی می کنند. ادعا می کنند که احمد الحسن تمام معجزات انبیا و اولیا را دارد در حالی که دروغ می گویند، استخاره را حجت می دانند. اینها به دنبال تحریف هستند و از راههای عامیانه مثل حجت دانستن خواب برای جذب مردم به طرف خود استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه جریان احمد الحسن تاکنون موضعی بر علیه عربستان و وهابیت نگرفته اند، در پایان گفت: حرکت های وهابی ها و صهیونیست ها برای تضعیف اعتقاد به امام مهدی(عج) است

- لینک کوتاه این مطلب

» ابنا
تاریخ انتشار:10 اردیبهشت 1394 - 20:23

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد