زمان ظهور از سوی وهابیت‌ تعیین شد!

 

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: تعیین وقت و زمان ظهور از سوی سایت‌های انحرافی وابسته به وهابیت در فضای مجازی و با هدف القای ناامیدی و یاس در منتظران انجام می‌شود.

 

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/07/IMAGE634787161808358685.jpg



حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: منجی سازی دروغین و ایجاد شبهه در اندیشه مهدویت با هدف تضعیف حقیقت موعودگرایی از سوی صاحبان نظام سلطه در افکار جهانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این در حالی که در مکتب تشیع موعود گرایی با مؤلفه‌ها و شاخصه‌های خاصی تعریف شده و منشأ آسمانی و قدسی دارد.

قهرمانی با تاکید بر اینکه ادیان و مکاتبی انحرافی که در فضای مجازی معرفی می‌شوند در صدد مخدوش کردن چهره موعود‌گرایی و انحراف افکار و اندیشه‌های جوانان هستند، اظهار داشت: دشمنان اسلام و تشیع به ویژه صهیونیسم بین‌الملل سعی در ایجاد شک و شبهه از طریق فضای مجازی در افکار جهانی که متشرع و معتقد به موعود هستند دارند و هم اکنون موج فضاها و تبلیغات سوء بر علیه تشیع را به راه انداخته‌اند.

وی با اشاره به مهم‌ترین آسیب فرهنگ مهدویت در برخی سایت‌ها و محصولات فرهنگی، گفت: از جمله شبهات و مسائلی که برخی سایت‌ها هم به آن دامن می‌زنند تعیین زمان برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: تعیین وقت و زمان ظهور از سوی سایت‌های انحرافی در فضای مجازی بیشتر با هدف القای ناامیدی و یاس در منتظران انجام می‌شود و می‌خواهند به بشر القا کنند که موعودی در کار نیست.

قهرمانی با تاکید بر هوشیاری شیعیان در مقابل ترفندهای دشمنان اسلام، خاطر‌نشان کرد: گاهی مکتب‌های دروغین با ترفندهایی مثل عشق و محبت شیعه‌گری وارد فضای مجازی شده و به دروغ خود را شیعه معرفی می‌کنند در حالی که خود آن‌ها دشمن اصلی امام عصر (عج)، موعودگرایی و معنویت هستند و با این کار سعی در آشفته سازی اذهان شیعیان داشته و می‌خواهند افکار و اندیشه‌های جهان تشیع را به سمت پوچ گرایی سوق دهند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه از دیر باز در تمام مکاتب و مذاهب نوعی احساس گرایی افراطی در ارتباط با مهدویت وجود داشت، گفت: گاهی برخی از افراد برای استفاده‌های جناحی، طایفه‌ای، و مادی سعی در به بازی گرفتن اعتقادات مردم دارند اما بحث موعودگرایی و مهدویت از بحث‌های جذاب و تازه‌ای است و برای همین عده‌ای شیاد در فکر ایجاد پایگاه‌های رسانه‌ای در فضای مجازی هستند تا از ضعف ایمانی افراد ساده‌ای که اطلاعات دینی و علمی کمتری دارند نهایت استفاده را کرده و آن‌ها را در دام شیطانی خود گرفتار کنند.

قهرمانی آشنایی با فلسفه انتظار منطق‌گرا، اصولی و هدفمند را نیازمند مراجعه به منابع مطمئن و مورد اعتماد دانست و اضافه کرد: بسیاری از سایت‌ها از سوی شخصیت‌های عالم، مؤمن و متعهد راه‌اندازی شده مثل سایت مهدویت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اما در مقابل برخی نیز به دست اشخاص منحرف و سودجویی مثل وهابیت و بهاییون برای رسیدن به اهداف شوم مادی و سیاسی راه‌اندازی شده‌اند که جوانان باید از مراجعه به این سایت‌ها خودداری کنند.


 

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:12 آذر 1391 - 14:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد