جدال لفظی دو شبکه وهابی درباره مقام معظم رهبری! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
با گذشت سالها از فعالیت شبکه های وهابی بر کسی پوشیده نیست که هدف از راه اندازی این شبکه ها، قبل از مبارزه اعتقادی با شیعیان، مبارزه سیاسی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 جدال لفظی دو شبکه وهابی درباره مقام معظم رهبری! +فیلم

 

بر همین اساس شاهد موضعگیری های خصمانه ای از سوی این شبکه ها پیرامون رویدادهای سیاسی و اجتماعی ایران هستیم که همواره با اخبار جامعه را با چاشنی بی انصافی، به همراه اطلاعات دروغ و غیر واقعی به خورد بیننده های خود می دهند.

 

هرچند بارها دروغ ها و تناقضات این شبکه ها آشکار گشته و روسیاهی برای عوامل این شبکه ها باقی مانده، اما به دلیل مامور و مزدور بودن این شبکه ها، مجبور به تکرار دروغ ها و سیاه نمایی های خود هستند.

 

در کشاقوس این افشاگری ها، اینبار یکی از همین شبکه ها نتوانست در مقابل دروغ و سیاه نمایی شبکه دیگر ساکت بنشیند و مجبور به رو کردن حیله گری های همکار قدیمی خود شد.

 

به این ترتیب که ابتدا عبدالفتاح خدمتی مدیر شبکه وهابی کلمه با دروغگویی تلاش می کرد وجهه مقام معظم رهبری را مخدوش سازد و ایشان را بیگانه با اعمال و مناسک حج نشان دهد ولی ملازاده مدیر شبکه دیگر طاقت نیاورد و شروع به افشاگری درباره این سیاه نمایی ها کرد.

 

کار اینقدر بالا کشید که در نهایت به پشت پرده این سخنان اشاره کرد و غرض ورزی مدیر شبکه کلمه را برای همگان نمایان ساخت.

 

جالب اینکه همین اتفاق برای ملازاده مدیر شبکه وهابی توحید افتاده و دیگر شبکه های وهابی بر علیه او افشاگری های زیادی کرده اند. گفتنی است اختلافات و دشمنی این شبکه ها با یکدیگر تا کنون بسیاری از پشت پرده های این افراد را آشکار کرده و وجهه آنها در نزد بسیاری از بیننده ها از بین رفته است.

 

 

 

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


- لینک کوتاه این مطلب

» جام
تاریخ انتشار:28 بهمن 1394 - 16:18

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد