بی بی سی فارسی و خریدن آبرو برای فراماسونرها!!

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بخش فارسي شبکه دولتي انگليس ضمن کتمان خيانت‌هاي بزرگ جريان فراماسونري در حق ملت‌ها، يک رپرتاژ آگهي کامل براي اين جريان منتشر کرد.
در اين نوشته که در نوع خود يک اقدام بي‌سابقه در امر بيطرفي رسانه‌اي! است، مي‌خوانيم: فراماسونري يکي از کهن‌ترين انجمن‌هاي اخوت سکولار در جهان است که اعضايش به وجودي متعالي موسوم به معمار اعظم آفرينش عقيده دارند. هر مرد بالغ نيکنامي فارغ از نژاد، دين و زبان مي‌تواند به عضويت فراماسونري درآيد مشروط به اين که دل مشغول ارزش‌هاي اخلاقي جهانشمول باشد... گرچه فراماسون‌ها بايد به خدا يا همان معمار اعظم آفرينش عقيده داشته باشند ولي فراماسونري نه دين است و نه جايگزيني براي دين بلکه انجمني داوطلبانه مبتني بر سه اصل اخوت، اعانت و صداقت است.

بی بی سی فارسی و خریدن آبرو برای فراماسونرها!!

 

بي‌بي‌سي فارسي در ادامه نوشته تحريف‌آلود خود مي‌نويسد: شکوفايي فراماسونري محصول رواج ايده اخلاقيات جهان‌شمول بود... اما در بسياري از ديگر کشورها بخت يار فراماسون‌ها نبود وجنگ‌ها، آشوب‌هاي سياسي و استقرار رژيم‌هاي غيردموکراتيک به تضعيف يا نابودي لژهاي فراماسونري انجاميدند زيرا فراماسون‌ها عامل بسياري از مصائب اجتماعي به شمار رفته و قرباني شدند.
در ادامه اين آگهي تبليغاتي ادعا شده: فراماسونري مروج وحدت جهان است ولي نه خواهان سلطه بر دنيا است و نه چنين تواني دارد زيرا نه تنها در نظر، وحدت را در عين کثرت مي‌جويد بلکه در عمل هم فاقد يک هيئت حاکمه جهاني واحد است. با اين حال، رواج توطئه‌پنداري در ميان عامه مردم در کشورهاي در حال توسعه فراماسونري را در مظان اتهامات بي‌اساس قرار داده است. به رغم حملات گوناگون، فراماسونري در طول همه اين سال‌ها دوام آورده و از آموزه‌هاي اصلي آن يعني باور به وجودي متعالي، محبت به هم مسلکان و خدمت به کل جامعه بشري حمايت مي‌کنند.
شايان ذکر است سازمان‌هاي ماسوني در کشورهاي استعماري غرب به واسطه استخدام برخي عناصر خودفروخته در کشورهاي تحت استعمار، دوره غارت و چپاول اين کشورها را طولاني کردند و عوامل اصلي اختناق و استبداد در بسياري از کشورهاي آسيايي و اروپايي و آمريکاي لاتين بودند.
  • منبع: وعده صادق

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:30 اردیبهشت 1392 - 5:36

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد