مرد ده‌ها هزار دلاری حزب‌الله کیست ؟! +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
25 ایار سال 2000 میلادی هیچ‌گاه از خاطر بنی صهیون پاک نخواهد شد، زیرا این اولین شکستی بود که ارتش مجهز رژیم اشغالگر چشید و تلخی آن برایش جاودانه شد.

مقاومت اسلامی برای این پیروزی شهدای زیادی تقدیم اسلام کرد که در این مطلب یادی می‌کنیم از رزمنده مجاهد هادی حسن که با شجاعتی که در 24/2/1999 از خود نشان داد تمام ارتش اسراییل را به سخره گرفت و خود نیز به طرز معجزه آسایی زنده ماند. آنچه پیش روی شماست توصیف عملیات شگفت‌انگیز وی است که اینگونه روایت می‌شود: 



عملیات هادی حسن که مردم آن را درگیرنده های تلویزیونی مشاهده کردند بیشتر به افسانه و فیلم شبیه بود تا حقیقت. با اندکی فاصله این مجاهد توانست با ایمان به خدا و عشق به سرزمینش قوی ترین قدرت نظامی خاورمیانه را به سخره بگیرد.

قصه از آن جا شروع شد که یک تیم مقاومت اسلامی،‌ یک عملیات شجاعانه بر ضد نیروهای اشغالگر در منطقه اشغالی انجام داد و در حین عقب نشینی مقاومان، دشمن تجهیزات و صدها سرباز را به کار گرفت و اقدام به محاصره روستای «مرکبا» کرد. مقاومان خیلی سریع نقشه شان را تغییر دادند.

پیشنهاد «هادی» آن بود که خود، ‌شهادت طلبی باشد که به عقب نشینی سایر افراد تیم کمک کند. هادی به یکی از منازل متروک مرکبا رفته و اقدام به گشودن آتش در چندین جا می کند تا قوای دشمن خیال کنند که یک تیم کامل در منزل است. پس از بمباران منزل با تانک‌ها و پاکسازی آن با تیربارها،‌ بدون آن که سربازان جرأت حمله به آن را داشته باشند، دشمن از هلی کوپتر استفاده کرده و اقدام به شلیک موشک به این منزل می‌کند. این درست زمانی بود که هادی توانست در زیر آتش انبوه از پنجره بیرون بپرد. هواپیمای جنگی و شناسایی نیز که فیلمش توسط اسراییل پخش شده خیال می‌کند که تکنولوژی به او اجازه خواهد داد تا پیروزی موهومی را حاصل کند و هادی را بکشد و کاری همچون کار دوربین مقاومت کند.

پس از دور شدن سربازان ترسوی دشمن، ‌هادی آماده درگیری شد و پس از آن هلی کوپترها دست از تیراندازی بر ضد نیروهای مقاومت اسلامی برداشتند،‌ دوربین هواپیمای شناسایی به کار می‌افتد و هماهنگی حاصل میان این گونه هواپیماها با هواپیماهای جنگی را در نبرد با هادی نمایان می‌سازد.

در این لحظات هادی به شیاری که در آن درختی است وارد می‌شود و در این جا هواپیمای جنگی، موشک دیگری شلیک می‌کند و اشغالگران گمان می‌کنند که هادی به شهادت رسیده است. بدون آن که قوای اسراییل با زره پوش‌ها و هواپیماهای خود جرات نزدیک شدن به او را داشته باشند. و هادی دوباره موفق می‌شود که از منطقه اشغالی خارج شود، در حالی که تمام تکنولوژی دشمن را به سخره گرفته و اسطوره جدیدی را در پایداری و مقاومت بر ضد اشغالگران ثبت کرده است.

 

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز در یکی از سخنرانی‌هایش با اشاره به این موضوع ارتش اشغالگر را به سخره گرفته و می‌گوید: کار دشمن اسراییلی در نبرد با مقاومت به جایی رسید که برای کشتن تنها یک نفر از مجاهدان از نیروی هوایی استفاده کرد.


آلون بن دیوید،‌ تحلیلگر نظامی تلویزیون اسراییل: ما ده‌ها هزار دلار برای کشتن یک نفر از مردان حزب الله،‌ هدر دادیم!


لینک دانلود
  • منبع:‌فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:31 اردیبهشت 1392 - 6:20

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد