شهرک‌نشینان صهیونیست بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تجاوزات خود علیه قدس و مسجدالاقصی امروز چهارشنبه نیز از سمت باب‌المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.

 

به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست که «یهودا غلیک» صهیونیست افراطی نیز در صف جلوی آنها حرکت می‌کرد، صبح امروز چهارشنبه با پشتیبانی یگان‌های ویژه پلیس رژیم اشغالگر و در میان خشم شدید نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی یورش بردند.

یکی از کارکنان مسجدالاقصی در این باره گفت که اکثر این شهرک‌نشینان از کسانی بودند که روز گذشته از ورود آنها به این مسجد مبارک جلوگیری شد.

وی افزود که شهرک‌نشینان به گشت‌زنی مشکوک در صحن‌های مسجدالاقصی پرداخته و «غلیک» صهیونیست افراطی نیز روایت‌های تلمودی و خرافی در مورد این مکان را برای آنها تشریح می‌کرد.

بر اساس این گزارش تعدادی از نمازگزاران و طلاب علم در مسجدالاقصی حضور دارند که با سر دادن شعارهای الله اکبر خشم خود را نسبت به یورش صهیونیست‌ها بیان کردند.

این در حالی است که شیخ «عزام الخطیب»، مدیر اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که نیروهای پلیس اشغالگر قدس دیروز در پاسخ به فشارهای اردن،  از ورود شهرک نشینان تندورو به صحن مسجد الاقصی از باب المغاربه جلوگیری کردند.

وی افزود: تصمیم جلوگیری از ورود تندروهای یهودی به مسجد الاقصی در پی تلاش های فراوان دو شب قبل دولت اردن و اداره اوقاف فلسطین و نیز حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی به منظور جلوگیری از یورش یهودیان به مسجد الاقصی اتخاذ شد.

  • منبع: فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:26 تیر 1392 - 6:51

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد