تازه مسلمان ژاپنی: فاطمه‌زهرا الگوی من است

(بسم الله الرحمن الرحیم)

تازه مسلمانی از ژاپن که برای حفظ دین و رهایی از ممنوعیت‌های کشورش با تدبر در آیات قرآن به ایران مهاجرت کرد، می‌گوید: به خاطر قرآن مسلمان شدم و می‌خواهم مانند دختر پیامبر اسلام باشم.

 

«آتسوکو هوشینو» تازه مسلمانی از کشور ژاپن شب گذشته 6 مرداد ماه میهمان بخش «ره‌یافتگان» بیست‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم بود.

«آتسوکو هوشینو» که 9 سال است مسلمان شده و این اسلام آوردن را هدیه‌ای از جانب خدا می‌داند، با اشاره به اینکه از کودکی علاقه بسیاری به اعتقادات دینی داشته است، گفت: در گذشته شناختی نسبت به دین اسلام نداشتم و به دلیل اینکه خانواده‌ام از طرفی بودایی و از طرف دیگر مسیحی بودند، شناخت تقریبا کاملی از عبادت‌های بودائیان داشتم.

وی با بیان اینکه پس از حادثه 11 سپتامبر همه از دین اسلام می‌گفتند بنابراین من نیز کنجکاو به دانستن اطلاعاتی از دین اسلام شدم، خاطرنشان کرد: پس از مقایسه این دین با سایر ادیان متوجه کامل بودن آن شدم و تلاش کردم کم‌کم به اسلام گرایش پیدا کنم.

«آتسوکو هوشینو» با اشاره به مخالفت‌های خانواده‌ در خصوص مسلمان شدنش، اظهار داشت: تنها چیزی که مرا در راه اسلام ثابت‌قدم نگه داشت «قرآن» بود به طوری که می‌توانم بگویم به خاطر قرآن مسلمان شدم و همه گذشته خود را کنار گذاشتم، همچنین پس از مسلمان شدن از سایت‌های مختلف قرآن می‌خواندم و سعی داشتم که بتوانم مبانی آن را در زندگی‌ام پیاده کنم.

این تازه مسلمان ژاپنی افزود: پیش از ازدواج داستانی درباره خصوصیات حضرت فاطمه(س) خواندم و از خداوند خواستم مرا هدایت کند تا همچون الگوی بانوان مسلمان رفتار کنم.

این مستبصر ژاپنی با اشاره به مهریه خود، خاطرنشان کرد: مهریه من یک سکه بهار آزادی بود که شرط کرده بودم در زمان عقد بگیرم و وقتی یاد زندگی حضرت زهرا(س) افتادم تصمیم گرفتم این مهریه را خرج خرید وسایل زندگی کنم.

وی درخصوص چگونگی مهاجرت به ایران گفت: من به دلیل اسلام آوردن و داشتن حجاب در ژاپن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بسیاری داشتم به طوری که حتی در هیچ نهادی مرا استخدام نمی‌کردند که پس از مطالعه و تدبر در آیات قرآن درباره مهاجرت تصمیم گرفتم برای رهایی از این مشکلات به ایران مهاجرت کنم و با مردی که از طریق اینترنت آشنا شده بودم، ازدواج کردم.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:7 مرداد 1392 - 13:27

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد