توهین رکیک شبکه‌ وهابی به علمای اهل سنت گلستان

شبکه وهابی توحید با مدیریت ملازاده مدتی است که با پخش فیلم‌هایی از نقد علمای اهل سنت در موضوع عقاید وهابیت بدون دادن پاسخ علمی به این علما ایشان رو مورد هجمه و توهین قرار می‌دهد.

حاج امانگلدی آخوند حنفی توهین رکیک شبکه‌ وهابی به علمای اهل سنت گلستان

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

شبکه وهابی توحید با مدیریت ملازاده مدتی است که با پخش فیلم‌هایی از نقد علمای اهل سنت به عقاید وهابیت بدون دادن پاسخ علمی به این علما ایشان رو مورد هجمه و توهین قرار می‌دهد. این شبکه در یکی از این برنامه‌ها با پخش سخنان حاج امانگلدی آخوند حنفی از علمای اهل سنت ایران و امام جمعه محترم «خواجه نفس» که در نقد وهابیت بیان شده بود با عباراتی چون «مزدور اراجیف گو بلغور میکنید دین فروش خود فروش خاک بر سر بدبخت» ایشان را مورد توهین و هجمه قرار داد.

 

حاج امانگلدی آخوند حنفی در سخنان خود در نقد وهابیت گفته بود: شبکه‌های وهابی نه سنی هستند و نه شیعه هستند [این شبکه] را اگر ببینیم شبکه‌هایی هستند به سوی سنی‌ها حمله میکنند و بعضی از این شبکه‌ها هم به سوی شیعه حمله میکنند مشکل اینها دین مبین اسلام است. اینها هیچگونه دلسوزی به دین یا به مذاهب ما ندارند و همه [در حقیقت] از نظر ما بی‌دین هستند و اسلام قبول نکن هستند.

 

ایشان در ادامه می‌افزاید: هیچگونه اعتقادی از نظر ما برای آنها ثابت شده نیست اعتقادات چه سنی و چه شیعه در آنها وجود ندارد و همه چیزهایی که در قرآن بیان شده است این شبکه‌ها علیه آن هستند. ما باید فکر و ذکر خودمان را بر این اساس قرار بدهیم که علمایی داریم شاخص که بر تمام کتب درسی و کتبی که از قبل داریم مطالعه های قوی دارند جوانان بیایند به سوی اینها و حوزه های علمیه قدیمی که اعتقادات ثابت و محکمی دارند... جوانان به آن کانال‌ها و شبکه‌هایی که الان در جوامع ما فرهنگ غنی قرآنی ما را میخواهند دگرگون کنند نروند. جوانان به این حوزه ها مراجعه کنند اینها بعضی از افکار تکفیری یعنی اعتقادات بدعتی که وهابیت میخواهد به ما تحمیل کند را اینها میتوانند به جوانان یاد بدهند منشأ زندگی آنها بشوند [و آنها را در مورد این اعتقادات بدعتی مصونیت ببخشند و راهنمایی کنند].

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:13 آبان 1397 - 17:00

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد