عالم اهل سنت: آمدنیوز در مورد جلسه علماء اهل سنت هم دروغ گفت

حتی برای بنده هم اتفاق افتاد که مطلبی را همین کانال آمدنیوز در مورد جلسه جمعی از علمای اهل سنت در ترکمن صحرا به صورت کاملا تحریف شده انتشار داده بود این در حالی بود خود من در این جلسه حضور داشتم و اعلام نمودم که این مطلب دروغ است و صحت ندارد.

آخوند فرهمند عالم اهل سنت: آمدنیوز در مورد جلسه علماء اهل سنت هم دروغ گفت

به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

آخوند فرهمند از علمای اهل سنت در انتقاد از دروغ پراکنی آمدنیوز در مصاحبه اختصاصی با سایت «پرسشگران دانشجویان اهل سنت ایران» گفت: آمدنیوز در مورد جلسه ی جمعی از علماء اهل سنت شایع پراکنی کرده بود در حالی که خودم در آن جلسه حاضر بودم و دروغ بودن مطالب این رسانه را اعلام نمودم

 

پرسشگران: جناب استاد از آن جایی که با جوانان در ارتباط هستید و در این زمینه دغدغه مند هستید بعضی از دانشجویان در تلگرام عضو کانالی هستند به نام آمد نیوز نظر شما در مورد این کانال به صورت کلی چیست؟

 

آخوند فرهمند: بنده عضو این کانال نیستم ولی بسیاری از مطالب آنرا جوانان برای من ارسال می کنند به نظر بنده اینکه هر محتوایی را در اینگونه کانال ها بارگذاری میکنند جایز نیست. در زمان خود پیامبر هم مردم عه به سه دسته ی عام خاص و خاص الخاص تقسیم میشدند در آن زمان نیز صحبت های خاص الخاصی وجود داشت که به مردم عوام نمیتوانستند انتقال بدهند چون باعث هرج و مرج مردم میشد.

 

حتی برای بنده هم اتفاق افتاد که مطلبی را همین کانال آمدنیوز در مورد جلسه جمعی از علمای اهل سنت در ترکمن صحرا به صورت کاملا تحریف شده انتشار داده بود این در حالی بود خود من در این جلسه حضور داشتم و اعلام نیز نمودم که این مطلب دروغ است و صحت ندارد. وقتی یک مطلب کارشناسی نشده در مورد موضوعی انتشار همگانی یابد باعث تشویش میشود. بنده اکیدا توصیه میکنم که جوانان ما اصلا به سمت اینگونه کانال ها جهت دریافت تحلیل یا خبر مراجعه نکنند زیرا باعث گمراهی میگردد.

 

توضیح اینکه از نظر این عالم اهل سنت این نوع کانالها علاوه بر انتشار اخبار کذب حقایق را به نحو تحریف شده به مخاطبان القاء می‌کنند تا اهداف خاص خود را پیاده سازند به عبارت دیگر برخی از مطالب حتی واقعی نباید به نحوی منتشر شود که موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی شود.

 

 

 

 

- لینک کوتاه این مطلب

» جــــام نــــیوز
تاریخ انتشار:15 آبان 1397 - 16:01

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد