بازیگران ایرانی در فیلم ضد ایرانی ! +تصاویر

(بسم الله الرحمن الرحیم)


ساخت فیلم ضد ایرانی با حضور چند بازیگر ایرانی و عوامل ایرانی در صنعت سینمای آمریکا (هالیوود)، چیز چندان جدیدی نیست ولی این بار از «کاوه اعتماد مقدم» طراح صحنه، «کامران ملک مطیعی»، «حسین مردانی»، «نینا نائینی» و «میشل فریور»، بازیگر تا «سیما بینا»ی خواننده و «طناز طاهری» طراح جلوه‌های ویژه، همه و همه ایرانیان پشت کرده به سرزمین‌شان جلوی دوربین «سعید خوزه» - کارگردان متولد ایران - گرد هم آمده‌اند تا فیلمی ضد ایرانی را در کارنامه زندگی‌شان به ثبت رسانند.



سعید خوزه، کارگردان و تهیه‌کننده


فیلم ضد ایرانی «دوشیزگی» با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیون و 500 هزار دلار که آخرین مراحل پس تولید خود را پشت سر می‌گذارد، داستان دختری ایرانی به نام «رها» است که در یک خانواده مذهبی زندگی می‌کند ولی او که قبل از ازدواجش روابط نامشروع داشته، زمانی‌که تن به یک ازدواج اجباری می‌دهد، دچار مشکلات زیادی می‌شود که در این میان یک دختر روس و فرانسوی تلاش می‌کنند تا زندگی او را نجات دهند.



فیلم به مسائلی از قبیل قتل‌های ناموسی، قاچاق زنان و دیگر مشکلات زنان در خاور میانه و اروپا می‌پردازد.


«کامران ملک مطیعی» که در میان مردم ایران به عنوان دکتر در فیلم طنز «زیر آسمان شهر» شناخته شده است، در این فیلم نقش پدر دختر را بازی می‌کند که فرد بسیار متعصب، غیر منطقی و خشنی است.



کامران ملک مطیعی در نقش پدر رها، شخصیت اصلی فیلم


فیلم «دوشیزگی» قرار است از اواخر سال 2012 در برخی جشنواره‌های سینمای غرب و سال 2013 در برخی از سینماهای جهان به نمایش درآید.


به گزارش فارس، ساخت فیلم‌های ضد ایرانی با فضایی دور از واقعیت در هالیوود اگرچه نشان‌‌دهنده سیاست ایران‌ستیزانه دولتمردان آمریکایی است که خود را در پشت این سینمای هزار رنگ پنهان کرده‌اند ولی شاید بتوان بخشی از آن را به گردن عدم شناخت آن ها از فضای درونی ایران انداخت، ولی زمانی که یک فیلم ضد ایرانی را افرادی می‌سازند که نه تنها زاده ایرانند بلکه در این سرزمین رشد کرده‌ و بالیده‌اند، سوال برانگیز به نظر می‌رسد؟!




  • گزارش از: نرگس محمدی

  • فارس

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:25 مرداد 1391 - 23:34

نظر شما...
    • پري

      انشالله خدا منافقين رو لعنت كنه
    • مهدی اینتر

      هر غلطی خواستید بکنید هرفیلمی خواستید بسازید آخرش پیروزی از آن حزب الله است....
      همیشه وقتی کتاب تاریخ میخوندم با خودم فکر میکردم چطور میشه یه نفر به مملکت خودش خیانت کنه و مثلا جاسوس انگلیس یا شوروی باشه؟اما الان به لطف ماهواره و سینما دارم میبینم که اینا روی اونا رو سفید کردن!!!
    • پری

      خدا لعنتشون کنه
    • پارسا

      باشه!
      تو راست میگی!
      تو بلد!
      تو شناسا!
      تو استاد!

      :)))
      ههههه!
      خخخخخخخ!

      خدایی خودتان پس از نوشتن این گونه مشنگیات و مزخرفات، از دیدن قیافه خودتان در آینه خنده تان نمیگرد؟

      البته....
      از کوزه همان برون تراود که در اوست!
      فقط من مانده ام این کسانی که شما رو تایید میکنند دیگر چه........!!! :))) هههه!

      راحت باش جیگرک آنالیزور ِ حرفه ایِ خفن ِ استاد ِ با علم ِ خیلی تیز ِ با اطلاعات ِ خیلی خیلی بصیرت دار و از این حرف ها....!
      راحت باش!!
      شما تکلیف نداری! :)) طبق قاعده مهجورین و عدم عتاب و خطابشان................!!!
      :)))
      ههه
      بوس بوس جوجویی!!
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد