بازتاب راهپیمایی روز قدس در ایران در رسانه‌های عربی

راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران از همان ساعات ابتدایی در رسانه‌های عربی بازتاب داشته است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ، رسانه‌های عربی هم‌زمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشورمان، شروع به بازتاب این تظاهرات‌ها کردند.

شبکه المیادین در گزارشی به این منظور اعلام کرد که راهپیمایی بزرگ روز قدس امروز در تهران و سایر شهرهای ایران برگزار شد و گروه‌های بزرگ مردمی در این تظاهرات‌ها حضور یافتند.

المیادین اعلام کرد که هزاران نفر از مردم ایران در راهپیمایی سالانه روز جهانی قدس شرکت کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «قدس برای ماست» سر دادند. شرکت‌کنندگان دراین راپیمایی‌ها پرچم‌های فلسطین را در ستایش آرمان فلسطین برافراشته و خواستار حمایت از این مردم و محکومیت جنایات اشغالگران شدند.

این رسانه عربی مشارکت مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را گسترده و عظیم توصیف کرد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ظهور حق در برابر باطل است
حضور باشکوه مردم مازندران ‌در راهپیمایی روز قدس + فیلم

وبسایت العهد نیز در پوشش اخبار مربوط به راهپیمایی روز قدس در ایران نوشت: راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز با حضور گسترده و حماسی مردم ایران در تهران و بیش از هزار شهر و شهرستان این کشور با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام است» برگزار شد.

العهد افزود، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها تصاویر قدس شریف و شهدای جبهه مقاومت را به اضافه پرچم‌های فلسطین در دست دارند و خواستار حمایت از ملت فلسطین هستند.

 

در حال بروز رسانی ....

- لینک کوتاه این مطلب

» تـسنــیــم نــیوز
تاریخ انتشار:25 فروردین 1402 - 14:59

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد