روز شمار جنگ 33 روزه / نه شیعه، نه سنی، هیچ‌کس در امان نیست +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اصابت ده ها موشکِ مقاومت به شهر های حیفا، عکا و نهاریا و همچنین چندین شهرک صهیونیست نشین خبر داده و تصاویری از ویرانی های ایجاد شده در این مناطق را نشان می دهد.
روز چهارشنبه، 22 تیر ماه 1385 شمسی، برایر با 16 جمادی الثانی 1427 قمری (13 جولای 2006 میلادی) شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان» موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» تحت فرماندهی «حاج عماد مغنیه» معروف یه «حاج رضوان»، عملیات خود را علیه اشغال گران صهیونیست، دنبال می کند. روز گذشته، دو سرباز اسراییلی از مناطق مرزی«فلسطین اشغالی» توسط «مقاومت اسلامی لبنان» به اسارت گرفته شدند و «سید حسن نصرالله» اعلام نمود که هبچ راهی برای بازگشت آنان وجود ندارد، الا مذاکره‌ی غیر مستقیم و تبادل آنان با اسرای لبنانی در بندِ «رژیم تل آویو».
 
[محتوای فیلم]

در صبح ششمین روز پس از اجرای «عملیات وعده‌ی صادق»، ارتش صهیونیستی، مناطق مختلفی از جنوب بیروت را بمب باران می کند، هم‌چنین یک پایگاه راداری ارتش لبنان در شهر سنی نشین صیدا نیز توسط اشغال گران منهدم می شود. مناطقی از شهر صور هم زیر آتش قرار می گیرد. تصاویری از مناطق مختلف ویران شده در ضاحیه ی جنوبی بیروت نشان داده می شود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از اصابت ده ها موشکِ مقاومت به شهر های حیفا، عکا و نهاریا و همچنین چندین شهرک صهیونیست نشین خبر داده و تصاویری از ویرانی های ایجاد شده در این مناطق را نشان می دهد. هم‌چنین در شام‌گاه این روز، پایگاه دریایی ارتش لبنان در شهر سنی نشین طرابلس، توسط جنگنده های اسراییلی بمباران می شود که طی آن، چندین افسر و درجه دار ارتش به سختی مجروح می شوند.


- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:26 تیر 1393 - 17:19

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد