روز شمار جنگ 33 روزه/ به تقاص کودکان لبنانی، «عفوله» زیر آتش +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
مقاومت اسلامی نیز با افزایش بردِ موشک های خود تا شهر «عفوله» توان‌مندی های غافل گیر‌کننده‌ی دیگری از خود به نمایش می گذارد.
روز چهارشنبه، 22 تیر ماه 1385 شمسی، برایر با 16 جمادی الثانی 1427 قمری (13 جولای 2006 میلادی) شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان» موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» تحت فرماندهی «حاج عماد مغنیه» معروف یه «حاج رضوان»، عملیات خود را علیه اشغال گران صهیونیست، دنبال می کند. روز گذشته، دو سرباز اسراییلی از مناطق مرزی«فلسطین اشغالی» توسط «مقاومت اسلامی لبنان» به اسارت گرفته شدند و «سید حسن نصرالله» اعلام نمود که هبچ راهی برای بازگشت آنان وجود ندارد، الا مذاکره‌ی غیر مستقیم و تبادل آنان با اسرای لبنانی در بندِ «رژیم تل آویو».
 
[محتوای فیلم]

در هفتمین روز از جنگ، بمب‌باران وحشیانه جنوب، شمال و پایتخت لبنان از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی، ادامه دارد. مقاومت اسلامی علاوه بر شلیک 20 موشک به حیفا، ده ها موشک نیز به چندین شهر اسراییلی دیگر روانه کرده و نیز با افزایش بردِ موشک های خود تا شهر «عفوله» توان‌مندی های غافل گیر‌کننده‌ی دیگری از خود به نمایش می گذارد. در روستای لبنانی «عیترون» یک پناه گاه غیر نظامیان، توسط ارتش صهیونیستی هدف قرار گرفته و چندین و چند کودک بی گناه در آن به شهادت رسیدند که تصاویری از اجساد آنان به نمایش درمیاید. گفتگوهایی با مردم در نواحی مختلف جنوب لبنان انجام می گیرد و همه ی آنان بر تداوم مقاومت و پشتیبانی از مقاومت اسلامی تاکید می کنند.

- لینک کوتاه این مطلب

» مشرق
تاریخ انتشار:27 تیر 1393 - 16:49

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد