آیت‌الله نوری همدانی: آمریکا، دجال آخرالزمان است

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یکی از مراجع تقلید شیعیان تاکید کردند: همه مفاسدی که در آخرالزمان از سوی دجال ایجاد می‌شود را در اقدامات آمریکا قابل مشاهده است

آیت‌الله نوری همدانی: آمریکا، دجال آخرالزمان است

 

آیت‌الله العظمی نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به فرازی از نهج البلاغه اظهار کردند: اداره جامعه اسلامی باید در دست فقیه و امام معصوم باشد و در زمان غیبت این وظیفه بر دوش علما و فقهای جامعه اسلامی است که از آن به عنوان ولایت فقیه تعبیر می‌شود.

ایشان تصریح کردند: امام خمینی (ره) مسئله ولایت فقیه را در سایه پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کامل تبیین و اجرایی کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کردند: باید به مسئله دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشت و امام خمینی (ره) ‌ یک جلد از مجموعه دفتر تبیان را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امروز به راحتی می‌توان دجال آخر الزمان را آمریکا دانست تاکید کردند: همه مفاسدی که در آخرالزمان از سوی دجال ایجاد می‌شود را در اقدامات آمریکا قابل مشاهده است و آن‌ها در دنیای کنونی مسیر دروغ، تخریب، کشتار و مبارزه با اسلام را دنبال می‌کنند.

ایشان در پایان سخنان خود مسئله کم‌آبی را مورد توجه قرار داد و یادآور شدند: در شرایطی که با بحران کم‌آبی روبه‌رو هستیم باید مردم قناعت پیشه کرده و به صرفه جویی توجه کنند.


- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:2 مهر 1393 - 16:26

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد