این سبک زندگی، ارمغان شبکه من و تو برای ایرانیان +فیلم

(بسم الله الرحمن الرحیم)
تغییر لایف استایل (سبک زندگی) ایرانیان از ایرانی - اسلامی به غربی با چاشنی و رنگ و طعم اباحی گری و سراسر فساد و تباهی و نه معمولی،  نسخه ای است که شبکه انگلیسی من و تو از ابتدای فعالیتش به آن پرداخته و در قالب برنامه های سرگرم کننده به خورد مخاطبین می دهد.

 این سبک زندگی، ارمغان شبکه من و تو برای ایرانیان +فیلم

 

این شبکه به بهانه های مختلف در قالب سوژه ها و برنامه های متنوع به تبلیغ و ترویج این نوع زندگی پرداخته و محوریت بیشتر برنامه هایش معرفی زندگی انگلیسی ها به عنوان الگوست.


به طور مثال من و تو شراب خواری را به پای ثابت برنامه هایش تبدیل کرده، طوری که بزرگترین دغدغه اش برای ایرانیان شده و خواب و راحتی را از چشم گردانندگان آن  گرفته است. به همین منظور در برنامه های مختلف خود از فستیوال آب جو گرفته تا شکلات سازی و گردشگری به این مقوله می پردازد.

 

این مساله به صورت مهندسی شده ای در بیشتر سناریوهای شبکه انگلیسی من و تو به کار رفته است. به نظر می رسد در سایه غفلت مسئولان و مردم، پروژه اندلسی کردن ایران با شتاب بیشتری پیگیری می شود. این پروژه بیشتر با بهترين عناصر يك ملت که جوانان باشند درگیر است. نسل جوان كشور بيش از نيمي از ملت و جمعيت كشور است،

 

روزگاري مسلمانان در جنوب اروپا و اسپانيا تا جنوب فرانسه، كشوري اسلامي به وجود آوردند. اين كشور مهد تمدن شد و علم در اروپا از همان تمدن اندلسي قرون اوليه اسلام شكوفا شد. شكوفايي علم در آن سرزمين داستانهايي دارد و خود غربيها نيز به آن معترف اند. البته اكنون سعي مي كنند اين ورق را از تاريخ علم حذف و نام مسلمان ها را بكلي پاك كنند، اما خود آنها، اين تاريخ را ثبت كرده اند، و البته در تواريخ ما هم ثبت شده است.


اروپايي ها وقتي خواستند اندلس را از مسلمان ها پس بگيرند، اقدامي بلند مدت كردند. آن روز صهيونيست ها نبودند، اما دشمنان اسلام و مراكز سياسي عليه اسلام فعال بودند. آنها به فاسد كردن جوان ها پرداختند و در اين راستا انگيزه هاي مختلف مسيحي، مذهبي يا سياسي داشتند. يكي از كارها اين بود كه تاكستان هايي را وقف كردند تا شراب آنها را به طور مجاني در اختيار جوان ها قرار دهند. جوان ها را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند، تا آنها را به شهوت آلوده كنند. گذشت زمان راههاي اصلي براي فاسد يا آباد كردن يك ملت را عوض نمي كند. امروز هم آنها همين كار را مي كنند.


آنها اهداف فرهنگي هم دارند. به فرهنگ اسلامي كينه مي ورزند و با آن عناد دارند. فرهنگ اسلامي، آراي روشنفكران اروپا را به چالش كشيده و ليبرال دمكراسي را كه پرچم برافراشته غرب است، مورد ترديد قرار داده است.

 

فرهنگ اسلامي روح استقلال طلبي و رشادت را در جامعه بزرگ و يك ميليارد و چند صد ميليوني مسلمانان، ترويج مي كند و اين امر در حساس ترين منطقه دنيا از لحاظ استراتژيك و منابع نفتي و زير زميني، شدت بيشتري دارد. فرهنگ اسلامي اين جامعه بزرگ را به فكر حيات مجدد خود انداخته است، بنابراين به آن كينه مي ورزند و قصد كوبيدن آن را دارند.


البته آنها در بلندگوها از بحث آزاد و گفتگو و دمكراسي سخن مي گويند، اما اين شعاري دروغين است. آنها اهل گفتگو، دمكراسي و بحث آزاد نيستند. در داخل ايران ، پلوراليسم، شكاكيت، شك در مسلّمات و اوليات اعتقادي، تسامح و تساهل را ترويج مي كنند، مي گويند از عقايدتان بگذريد و نسبت به آن تساهل و تسامح داشته باشيد، اما اين مربوط به داخل جامعه ايران و جوامع اسلامي است. وقتي بحث به جايي مي رسد كه خودشان آن را ارزش هاي آمريكايي و غربي خطاب مي كنند، ديگر جاي گفتگو نيست، مشابه سازي، يكسان سازي، جهاني سازي، اعتقادات مسلمي است كه دنيا بايد در مقابل آنها كوچك ترين اعتراضي نكند. »


دانلود
  • جام

- لینک کوتاه این مطلب

تاریخ انتشار:26 آبان 1392 - 11:47

نظر شما...
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد